הלבנת שיניים

  • Home
  • הלבנת שיניים
Image

Working Time

  • Monday - Thursday 08:00 - 18:00
  • Friday 07:00 - 22:00
  • Saturday 08:00 - 18:00

זה הזמן להגשים את החלום! הלבנה מקצועית של השיניים בהתאמה אישית, לשיניים במראה לבן, נקי וטבעי.

Image

kathrym Cooper

Obstetrics & Gynaecology
הלבנת שיניים

הקליניקה של ד"ר אביב מציעה הלבנת שיניים מקצועית, בכל השיטות.בין אם ציפוי קומפוזיט או ציפוי חרסינה. באמצעות שילוב בין המכשור המשוכלל ביותר בתחום לבין ידע מקצועי וניסיון, אנו מעניקים ללקוחותינו את הזכות ליהנות מחיוך צחור ומרשים. הטיפול מתבצע בהתאמה אישית, לאחר אפיון מדויק של חלל הפה וסביבתו והתאמת תוכנית טיפול מקצועית, להלבנה מלאה ולשיניים במראה חדיש ואסתטי.

כיום, יותר ויותר אנשים פונים לטיפולי הלבנת שיניים, בין השאר בשל אורח החיים המודרני וצריכת מזון, שתיה וחומרים הפוגעים במראה השן: קפה, אלכוהול, סודה, עישון וכדומה. גם נטילת תרופות מסוימות וצחצוח אגרסיבי לאורך זמן, פוגעים בשכבת האמייל של השיניים וגורמים להן להיראות דהויות, אפורות או צהבהבות. בקליניקה של ד"ר אביבי אנו נותנים מענה מקיף לכל המטופלים ומסייעים להם לעקוף את הנזקים למראה השיניים באמצעות הלבנה המתבצעת במקצועיות ועדינות.

אנו מזמינים אתכם לשריין תור בהקדם ולהגיע לאבחון וטיפול הלבנת שיניים, שיסייע לכם להיראות נהדר 24/7, יעלה את תחושת הערך העצמי שלכם וכתוצאה מכך יפתח לכם דלתות רבות בדרך להגשמה עצמית.

תצוגה מקדימה

image

למה רפואת שיניים קוסמטית חשובה

בתרבות של היום, לא נעים לומר, אבל שופטים בני אדם לפני שהוציא ציוץ מהפה. ואנחנו כבני אדם מסתכלים קודם כל הפנים לפני שממשיכים הלאה. ברגע שיש חיוך יפה, אנשים יפתחו או יסמחו יותר על בן האדם מולו. אם מדובר בביטחון עצמי גבוה יותר או מסיבות מקצועיות שדורשות יכולת שיכנוע. כמו שנאמר, חייך לעולם והעולם יחייך אליך.

אחד הטיפולים הכי נפוצים הם הלבנת השיניים, הדרך הכי פשוטה להתבלט ונותן ביטחון לחייך בלי להתבייש. בדרך כלל מדובר במריחה של חומר ש

דילוג לתוכן